donderdag 24 oktober 2013

Educatief aanbod

De Nachtegaal



Door een weekje naar zee te gaan met KdG zijn Aline De Bois en ik tot de conclusie gekomen dat 'De Nachtegaal' een ideaal educatief aanbod biedt voor in de lagere school: al spelend leren de kinderen over alles wat de zee te bieden heeft.

De Nachtegaal wil zo veel mogelijk informatie bieden, op een leuke manier weliswaar, over de zee, het strand en de duinen.

Ik ben er van overtuigd dat dit een ideale plek is om dingen bij te leren over alles wat met de zee te maken heeft! Niet alleen vind je doorheen het hele centrum informatieborden over de zee maar ze bieden ook enorm veel educatieve spelletjes, die zeker en vast in de smaak zullen vallen bij de leerlingen van de lagere school! Dit alles gebeurt op een actieve manier, waar ik een enorme fan van ben; zo leren de leerlingen al spelend bij.


Ik hoop dat ik als 'juf Paulien' ook eens en bezoekje mag maken aan 'De Nachtegaal' met mijn klasje!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten